Соціальний педагог закладу

Крисько Ольга Сергіївна

ГРАФІК РОБОТИ

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 8.00 – 11.00; 

13.30-16.00

Вівторок 8.00 – 11.00; 
Середа 8.00 – 11.00;  

13.30 – 16.00

Четвер  08.00 – 12.00  

 

П’ятниця 8.00 – 10.00;  

13.00 – 15.00

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

– адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

– організація роботи з “важкими” дітьми;

– професійне самовизначення старшокласників;

– попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

– організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

– методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

– діагностична робота;

– прогностична робота;

– консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

– захисна робота;

– навчальна діяльність;

– організаційно-методична робота;

– зв’язки з громодськістю.

Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:

– допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;

– виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;

– слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;

– попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі;

– допомагає батькам та опікунам учнів пільгових категорій, щодо оформлення безкоштовного харчування їхнім дітям.

 Корисна інформація

Офіційно професія «соціальний педагог» з’явилася в нашій країні порівняно нещодавно. І суспільство ще не зовсім знає чи розуміє, хто такий соціальний педагог. Найчастіше соціального педагога плутають або із соціальним працівником, або з практичним психологом. Без сумніву, ці фахи пов’язані між собою, адже серед академічних дисциплін соціальна педагогіка посідає проміжне місце між психологією та соціологією, поєднуючи в собі певні риси однієї й іншої. Проте, якщо соціальний працівник у рамках роботи в якійсь із соціальних служб допомагає малозабезпеченим і малозахищеним прошаркам населення вирішувати соціальні проблеми – наприклад, отримати певний вид матеріальної допомоги тощо, то соціальний педагог насамперед виховує вміння не падати духом, навчає самостійно знаходити вихід зі складної ситуації, формує людину, особливо молодого віку, як особистість, здатну впоратися з психологічними та соціальними негараздами. Професійна діяльність соціального педагога має ряд особливостей. Суть її полягає в тому, що на відміну від учителя чи соціального працівника, соціальний педагог має справу у своїй професійній діяльності з дитиною та підлітком у процесі їхнього розвитку, соціального становлення. Слід зазначити, що практичний психолог і соціальний педагог є фахівцями, які не можуть бути взаємозамінюваними. У кожного з них відповідно до фаху своя методологія роботи, інструментарій, напрями та зміст діяльності, що відповідають їх функціональним обов’язкам. Психолог більше зорієнтований на внутрішній світ дитини, натомість соціальний педагог обов’язково намагатиметься допомогти соціалізуватися, тобто самореалізуватися, не випадаючи за межі суспільства, знайти своє місце в ньому і водночас бути корисним для інших. Діяльність соціального педагога в закладах освіти передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини, як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя. Соціальний педагог – ключова фігура в закладі освіти,яка покликана об’єднати зусилля родини, школи, громадськості, для надання допомоги дитині. Тому слід зазначити, що робота соціального педагога за будь-яким напрямком стає більш ефективною завдяки співпраці з психологом, педагогічним колективом, батьками, адміністрацією навчального закладу та спеціалістами з різних соціальних служб, правових, медичних установ тощо.

 СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Назва навчального закладу:

Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №18

Юридична адреса навчального закладу:

м. Чернігів, вул. Гагаріна 24; 64-44-79

Станом на 2020-2021 навчальний рік

Кількість дітей у закладі: 408

З них за категоріями:

— дітей-сиріт : 0

— дітей, позбавлених батьківського піклування : 3

— дітей-інвалідів : 9

— дітей, які перебувають на диспансерному обліку : 0

— кількість багатодітних сімей/ у них дітей : 18/27

— кількість малозабезпечених сімей/ у них дітей : 17/18

— дітей, які постраждали від Чорнобильської катастрофи : 10

— дітей працівників внутрішніх справ, які загинули підчас виконання службових обов’язків : 1

— дітей військовослужбовців, які загинули підчас виконання службових обов’язків:0

— дітей, які перебувають на профілактичному обліку в ССД : 0

— дітей, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку : 2

— дітей, які навчаються вдома : 1

— дітей з родин національних меншин : 0

— дітей з АРК Крим, Донецької та Луганської областей : 0